Boottocht door de Tasman national park - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Maurice en Susan Sirella - WaarBenJij.nu Boottocht door de Tasman national park - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Maurice en Susan Sirella - WaarBenJij.nu

Boottocht door de Tasman national park

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Susan

06 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Motueka

11e dag 6 oktober:

S ochtends vroeg de wekker om kwart over 7. Ik werd wakker met behoorlijk hoofdpijn dus twijfelden als we wel met de boottocht mee zouden gaan want ik kon nauwelijks recht op zitten.
Aspirientje genomen en ons klaar gemaakt en we keken wel hoe ver we komen.

Hoofdpijn bleef wel iets maar gelukkig niet meer zo erg dus zijn gewoon de boot ingestapt.
Heel mooi helder blauw water met mooie stranden er om heen. Heerlijk ontspannend zo lekker varend op het water. De beroemde apple split rock gezien, stelde weinig wat voor, het was een rots alleen dan precies door midden ergens op het water. Wel grappig om te zien. Daarna heeft hij ons langs rotsen gevaren waar zeehonden lagen altijd leuk om te zien. Toen heeft hij ons afgezet bij Bark bay. Alleen door dat het de zee nog niet zo ver was zette hij ons iets eerder af en kon je met 5 min lopen bij Bark bay zijn.

Wij er nog een ander stel werden daar afgezet om een wandeling van 2 tot 2,5 uur te beginnen. Eerst zijn wij 2en naar Bark bay gelopen. Heeel prachtig, goudgeel zand en heeeeeel mooi blauw water voor ons en uitkijk op alleen maar zee. Prachtig natuur achter ons en daar stonden wij 2en alleen heeeerlijk.

We stonden samen aan zee tot dat ik me om draaide en Maus daar op zijn knieeen zat............

HIJ VROEG MIJ: WIL JE MET MIJ TROUWEN? EN HIJ HAD EEN RING IN ZIJN HAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dood eng en de tranen sprongen in mijn ogen en ik zei als eerst; Echt niet.. Echttt?????? JA NATUUUUUUURLIJK!! Heel vreemd en het was zoooo onverwacht ondanks veel mensen al dachten dat hij het mij zal vragen in Nieuw Zeeland...Maar toch zooo onverwachts.

Het duurde wel een uur voordat ik wij bij zinnen was... Het voelde zo 'vreemd' net alsof ik meteen een heeeel ander persoon was en keek raar tegen Maus aan maar dat draaide wel weer bij gelukkig. Haha! Ben trots op Maus dat hij dit heeft gedaan en we zijn samen erg blij en
Hé we hoeven niet meteen morgen te trouwen.

HEB EEN SUPER MOOIE RING:D

Hadden jullie het verwacht? konden jullie het mij dan niet even van te voren zeggen?:P

Verder lekker gewandeld en werden pas tegen een uur of half 4 op gehaald bij het volgende strand. Heerlijk de tijd gehad om aan het idee te wennen.
Doordat ik erge hoofdpijn had moest ik wel veel stoppen ondertussen met wandelen dus gingen we niet erg snel. Maar het was wel leuk en lekker ontspannend. Wel vermoeiend sommige stukken omhoog en omlaag maar daar moesten we maar even doorheen.

We hadden ook super mooi weer, lekker het zonnetje en mooie strakke blauwe lucht. Om een gegeven moment om het laatst begonnen het af en toe wat te regenen.

Rond 4 uur waren we thuis en hadden de natte tent even uit de auto gedaan en op het gras neergelegd om wat te drogen. Daarna even omgekleed en weer naar buiten gegaan. En ja hoor het begon net te regenen dus in de regenen te tent weer in de auto. Dat schiet wel op ja.
Lekker gegeten bij KFC en nog door de mcdrive hihi! S avonds op bed gaan liggen en films gekeken samen. Mijn hoofdpijn werd weer heel erg en gaan morgen vroeg naar de dokter omdat het niet normaal is.
Vroeg gaan slapen en morgen om 9 uur lekker pas de wekker!

Wij zijn erg benieuwd naar jullie reacties!!!! :D:D

  • 06 Oktober 2012 - 22:49

    Nicole:

    Aaaah!!


    Wat leuk! :) ben echt blij voor jullie!
    En Suus ik wist het ook al, had al zn vermoeden;)
    Ben je al weer een beetje bijgekomen?
    Geniet nog even van jullie vakantie samen!
    En idd je schrijft leuk Suus!

    Liefs! X

  • 07 Oktober 2012 - 10:12

    Rina:

    GEFELICITEERD!! Je belde al natuurlijk, maar hier ook even onze felicitaties. (Johan en ik)

    Zo dat is nog eens romantisch! Ten huwelijk gevraagd worden op een prachtig wit strand aan de andere kant van de wereld.! Wie wil dat nou niet. Super!!
    Voor ons een leuk zeg, een feest in het vooruitzicht. Dan moet er een nieuwe jurk gekocht worden én schoenen pff wat naar haha

    Mooi park zag ik op google. Wat zien jullie veel moois en dan te bedenken dat je nog niet eens op de helft bent van de vakantie in Nieuw Zeeland.

    Laten jullie even weten wat de dokter zei??

    Ik heb gister de laatste ramen geverfd, gelukkig werd het gistermiddag droog. Jetje heeft de diepvries schoon gemaakt, dus wij zijn lekker bezig. Net als jullie maar dan iets anders haha
    Een klein stukje kozijn aan de zijkant moet nog opnieuw. Het schiet dus op.

    Veel plezier daar
    dikke kus mams

  • 07 Oktober 2012 - 11:44

    Leonie:

    Yeeeey wat een verassng hee!! Nou ik wist het echt niet :-))
    Super leuk echt. Wat romantisch -zwijmel de zwijmel-
    Klinkt super mooi daar.
    Gaat het alweer met je hoofdpijn?

    Knufs!

  • 07 Oktober 2012 - 12:34

    Xavier:

    gefeliciteerd :)

    ja volgens mij viel ik onder degenen die het verwacht hadden haha, maarja ik had het meer aan het einde van de vakantie verwacht haha.
    duss feest :)

    maus, we hebben weer een puntje extra met voetbal.
    suus, je vakantie duurt te lang want als jij terug ben ben ik een levi met mijn haar haha :$

    nou maak er nog wat moois van en dan moeten we maar eens gaan denken aan de vrijgezellen party he haha

    groeteenn

  • 07 Oktober 2012 - 12:34

    Xavier:

    gefeliciteerd :)

    ja volgens mij viel ik onder degenen die het verwacht hadden haha, maarja ik had het meer aan het einde van de vakantie verwacht haha.
    duss feest :)

    maus, we hebben weer een puntje extra met voetbal.
    suus, je vakantie duurt te lang want als jij terug ben ben ik een levi met mijn haar haha :$

    nou maak er nog wat moois van en dan moeten we maar eens gaan denken aan de vrijgezellen party he haha

    groeteenn

  • 07 Oktober 2012 - 19:51

    Mam:

    Hee lieve luitjes,

    hoe gaat het aan die kant van de wereld, goed geslapen? Hoe gaat het met je hoofdpijn Suus?
    Jullie hebben mooie dag(en) achter de rug, maus je bent me er één,dat je zo romantisch bent, Suus is een geluksvogel hoor!!

    Fijne dag en goeie reis, knuffel en kus van mam xx
    Groetjes van Wim

  • 08 Oktober 2012 - 13:56

    Suzanne:

    Heee !!

    Van harte gefeliciteerd !!!
    Stiekem natuurlijk gedacht dat het ging gebeuren :D maar toen ik het hoorde ... wooo SUPERVET !!
    Ben super blij voor jullie!
    Dat is nog eens een vakantie !
    Heel veel plezier nog ! maar dat zal wel lukken ;)

    Maus: Je bent een held :D was je zenuwachtigg?? :D

    Veeel liefs !

    Suzannee !

  • 09 Oktober 2012 - 10:57

    Bert En Marjon:

    Susan en Maurice,

    Dat is super nieuws. Van harte gefeliciteerd.
    Geniet nog even lekker daar. We blijven jullie verhalen lezen.

    Groeten Bert, Marjon, Robin & Martijn

  • 09 Oktober 2012 - 14:42

    Jacob En Tietie:

    Wat lees ik nu?!?!?!?
    Geweldig nieuws!
    Gefeliciteerd!!!!
    Echt superleuk!
    Feessie!!!!
    Wauw he!

    Veel plezier verder en Suus hopelijk heb je geen hoofdpijn meer.

    Liefs uit Zwolle

  • 12 Oktober 2012 - 12:23

    Aly Bouwhuis:

    Susan en Maurice. gefeleiciteerd en wat een mooie plek om gevgraagd te worden.
    geneit er van en ik hoop dat je gauw wat minder hoofdpijn hebt.
    gr Aly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Motueka

Maurice en Susan

Actief sinds 28 Aug. 2012
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 6284

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 21 Augustus 2015

Europa trip

21 September 2012 - 24 Oktober 2012

Bangkok, Nieuw-Zeeland en Dubai

Landen bezocht: