Bangkok en nu! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maurice en Susan Sirella - WaarBenJij.nu Bangkok en nu! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maurice en Susan Sirella - WaarBenJij.nu

Bangkok en nu!

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Susan

26 September 2012 | Australië, Sydney

Eindelijk internet!
Laten we jullie allemaal zo in spanning wachten haha
Wij zijn nu, 8.30 25 sept, in Sydney. Even een tussen stop na een vlucht van 8 uur. Pff zijn wel moe, je slaat veel uren over en van slapen komt weinig in een vliegtuig!

Bangkok was leuk! Vies stinkerig leuke stad:p
Eerste dag regen, s avonds naar khao sun road geweest.. straat was helemaal Blanc van de regen! Dus er maar beetje om heen gewandeld.
Weer terug naar ons super de luxe hotel! Vroeg in slaap gevallen.

2e dag, Heerlijk ontbeten s ochtends en toen met taxi naar een super grote markt geweest genaamd: chatachuk market. Stonk er wel op vele plekken door al dat eten wat ze er verkochtte. Veel kleding gekocht voor weinig geld! Hele warme dag, en rond 5 uur regen.

3e dag, verslapen en geen ontbijtbuffet. Heel jammer bijna het lekkerste eten van de hele dag:p
Maus eerst gezwommen toen naar de grand palace en Wat Phrao Kaeo geweest soort paleizen. Erg mooi maar het was bloed warm en we moesten nog gehuurde kleding aan ook. Heel charmant maar we waren te bloot:p erg sexy hoe we daar rond liepen. Daarna terug naar hotel, lekker gezwommen en toen weer naar khao sun road geweest alleen nu was het er droog!

4e dag, gisteren, soort van vandaag want hebben eigenlijk nog niet echt geslapen nu ik aan t typen ben Naar een groot winkelcentrum geweest genaamd MKB. Super groot van binnen alleen wel een stuk luxer als de markt. Het was heel moeilijk om een taxi te regelen toen we weer terug wouden naar het hotel maar uiteindelijk wou iemand ons meenemen en hadden we eigenlijk best wel haast omdat we eerst naar het hotel onze koffers moesten ophalen en daarna meteen door naar het vliegveld. Meest dodelijke rit ooit! Die lui kunnen echt niet rijden en kennen geen fatsoen!

Nu gaan wij zo verder vliegen naaaaar nieuw zeeland!!!

• 26 September 2012 - 08:12

Rina:

Hee Lieverds,
    fijn dat jullie het leuk gehad hebben in Bangkok. Moest wel lachen om dat vies en stinkerig in combinatie met leuk. haha Ik had net nog contact met jullie via whats app en blij dat jullie goed zijn aangekomen in Christchurch, nou ja goed... brak van vliegen, niet slapen en tijd overslaan, maar die slaap haal je wel weer in. Best gek dat ik aan mijn ontbijt zit en jullie op zoek zijn naar een hotel voor de eerste overnachting Nieuw Zeeland.
    Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van Bangkok. Vooral die van die charmante kleding!!
    Veel plezier, jullie hebben bijna de hele vakantie nog voor je. Veel foto's maken he en denk er aan LINKS rijden.... dikke kus mams

• 26 September 2012 - 11:32

Nicole:

Hoi!

Wat leuk om eindelijk wat van jullie te horen. Volgens mij kun je daar sowieso beter zelf rijden! Maargoed dat jullie in NewZeeland een eigen auto'tje hebben. Ik denk dat de weg daar een stuk veiliger is dan in Bangkok. Hebben jullie er zin in om nu naar NewZeeland te gaan?? Het lijkt me wel erg vermoeiend zo'n lange reis, weinig slaap en je slaat ook nog eens heel veel uur over.
    Straks als jullie in NewZeeland zijn, kun je je eigen tijd in delen en dan zijn jullie vast al helemaal gewend aan het tijd verschil. Ik ben ook benieuwd naar de foto's, vooral van NewZeeland! Het lijkt me daar prachtig. :)

Ik ga nog even aan het werk. Zit alleen in het kamertje van de logopedist. Rustig mijn eigen tijd in delen en af en toe nog wat doen (A). Niet verkeerd deze stageplek, heb het nog nooit zo rustig gehad.

Veel plezier! Kijk nu al uit naar jullie volgende verhaal. :)

Liefs

• 26 September 2012 - 14:30

Saskia:

Gaaf zeg koop je ook even leuke kleding voor mij haha, mooi dat het daar gezellig is, en nog een goeie reis.

Gr. saskia

• 26 September 2012 - 22:14

Mam:

Hee lieve luitjes,

fijn Suus dat je vanmorgen even gebeld hebt,om je stem even te horen.
    Jullie beleven zo al wat,leuk toch,zo in de vreemde, en jullie beginnen nog maar net aan de reis.
    Hopelijk hebben jullie nu lekker geslapen en wat uitgerust voor de volgende trip. Ben benieuwd hoe het er daar uitziet, jullie ook natauurlijk. Ben net terug van het werk, het idee alleen al. Ik ga zo slapen en jullie beginnen aan een nieuwe dag. Fijne dag hoor en sterkte met het links rijden ( je kunt het! ).

Liefs mam xx

• 28 September 2012 - 13:03

Bettine:

Leuk man! Ik ben zeer benieuwd hoe het in nieuw Zeeland is. Kom maar op met de verhalen! X

• 28 September 2012 - 20:43

Jacob En Tietie:

Sorry, het bericht staat er 4 keer op, iets te lang geklikt met de muis ;)

• 29 September 2012 - 06:48

Mam:

Hee lieverds,

klinkt allemaal erg mooi, maar stelletje griezels, pas maar goed op met die enge beesten daar. Foto's zijn mooi, wat een omgeving daar he. Fijne dag en slaap lekker straks in de tent of zo. Liefs mam xx

• 03 Oktober 2012 - 10:51

Leonie:

Hey schatjes!!!

Ik ben even aan het bij lezen over jullie avonturen. Tot nu toe klinkt het zalig. Ik ben jaloers! :-)
    Heel herkenbaar wat jullie beschrijven van Bangkok qua leuke stinkstad en dodemansritten enzo :)
    Ik ga snel verder lezen!

Liefs Leo